AhLaN WaSahLaN WaMaRhaBaN B!KUM

ALLAH BAARIKLI WA BAARIKLAKUM

Sabtu, 22 Mei 2010

kesempatan ini

dh nk msk wktu zohor dh, cpt sngat ms berlalu.... ms untk kt hdup pn smkin hri smkin pendek... ajal akan dtg mnjmput.. bila2 ms n ketika shj, psti akn dtg, tdk cepat @ tdk lmbat, walau sesaat sklipun...mk prsediannya haruslh sbnyak n sckup yg mgkin...

Ya Allah...
Layakkah aku akn SyurgaMu?? mmpukh aku mmikul tnggungjwbku sbg seorg anak, seorg pelajar, seorang sahabat, seorang pndkwah, seorg yg didkwah, bkl seorg pnddik... mampukah aku??? aku akn mncuba yg terbaek InsyaAllah.. itulh harapanku, impianku, selama ini, dan untuk selama-lamanya... menjd yg terbaik untuk semua,,, mencari redha Allah. aknku tanam dlm driku, hny REDHA ALLAh yg kucari..

Ya Allah....
Berilah aku kesempatan waktu untuk melakukan yg terbaik, menyumbang bakti, untuk driku, keluargaku, shbt2ku, guruku, anak didikku, untuk Agama, tnh airku.. n untuk semuanya...
Amiiin..

ambillah, rebutlah, kesempatan waktu yg ada, yg msih dberi untuk kita,,,
lkuknlh perubahn untuk diri dr yg baik kpd tg lebih baik dan trbaik..
KITA BOLEH, INSYAALLAH! ( BI'IZNILLAH )...

Tiada ulasan: